Supernova nipošto nije prvo istraživanje demencije na filmu, još jednom postavlja nemoguće pitanje kako netko oplakuje voljenu osobu dok je još živa. Kako se mogu pripremiti za to kada um, tijelo i duh napuste osobu koju drugi znaju i vole; kad prepoznavanje lica, mjesta i sjećanja polako izmiče? Prijeteći da ćemo skrenuti prije nego što uopće krenu. Pridružujemo se Samu (Firth) i Tuskeru (Tucci) u njihovom pouzdanom kamperu na cesti, koji ide prema sjeveru.

Zaborav i možda nedostatak organizacije nikada nisu bili jake strane Tuskera tijekom njegovog života, ali sada se pogoršavaju. Lutanje sa psom na odmoru i borba s gumbima na košulji pokazuju znakove ubrzavanja stanja, a to je nešto čega su oba člana ovog para jako svjesna. Macqueenov je scenarij ekonomičan, prepun iritantnih kretnji i ukočenog humora gornjih usana, koji nas u rukama tako iskusnih glumaca ostavlja da se istovremeno smijemo i plačemo.

Ne zanemarujući slona u sobi, ali s različitim pogledima na to kako se s tim nositi, Sam i Tusker više su zabrinuti jedno za drugo. Opet, ova nesebičnost mogla je zaigrati klišejski ili otrcano, ali Macqueen pokazuje izvanrednu zrelost u onom što je tek njegov drugi redateljski izlet koji je ovaj put pozabavio vlastitim materijalom. Odlučni stoicizam njegove dvojice vodećih ljudi katapultira naše osjećaje na drugu razinu kao rezultat potcjenjivanja materijala i iskorištavanja najbolje neizrecivo loše situacije. U neposrednoj blizini njihovog kombija i tijekom cijelog vremena, nevjerojatna komunikacija između tih glumaca – i trenutaka koje svaki od njih mora provesti samostalno – zapanjujuća je.

Smješten u jesenskom jezerskom okrugu, snimatelj Dick Pope uživa u ljepoti krajolika koji Sam i Tusker već dugo nisu posjetili, a milosrdno nam dopušta vrijeme da duboko udahnemo između emocionalnog intenziteta krupnih planova negdje drugdje. A pod pokroviteljstvom nastupa na klavirskom recitalu za oživljavanje Samove davno izgubljene karijere Tusker je izmislio ovo putovanje, kojem jedino on zna odredište. Tijekom vikenda kod starih prijatelja, oproštajna večera neće nikome ostaviti suho oko. Ovo dvoje ljubavnika moraju poduzeti praktične korake i donijeti konačnu odluku.

Znati kada reći dosta je moralna nedoumica za filmaša koliko i njegove likove. Takva je eliptična snaga i suzdržanost Supernove koju zadržava, nikad u potpunosti ne eksplodirajući, ali usprkos tome, i od prvog do posljednjeg, sjaji uvijek jako i jasno.