Nakon biografije Bijelog dugmeta (Šta bi dao da si na mom mjestu) i biografije Margite Stefanović (Magi – Kao da je bila nekad), knjiga Zamisli život… – Novi val, prva generacija zaokružuje trilogiju Dušana Vesića o najvažnijim momentima jugoslovenske rock muzike.
Ovoga puta Vesić nam predstavlja prvu generaciju bendova koji su krajem sedamdesetih godina dvadesetog stoljeća promijenili rock scenu u Jugoslaviji, donijeli novu osjećajnost i postavili nove standarde kreativnosti. Vesić je po običaju ponudio široku analizu kako cijelog pokreta tako i svih pojedinačnih sudionika, što će nam omogućiti da se iz prve ruke upoznamo s Azrom, Pankrtima, Filmom, Prljavim kazalištem, Haustorom, Idolima, Električnim orgazmom, Pekinškom patkom, Parafom, Šarlom akrobatom, Lačnim Franzom i drugim važnim junacima te generacije, preslušamo ponovo njihove najveće uspjehe, prođemo s njima njihove uspone i padove i ispratimo njihove pojedinačne sudbine, uz mnoštvo poznatih i dosad nepoznatih podataka. Uobičajenom stilskom jednostavnošću Vesić je ponovo napisao knjigu iz koje se može ponešto naučiti ali uz koju se može i nasmijati. Zamisli život… knjiga je o vremenu koje nimalo ne nalikuje na današnje.
Novi val je izveo u javnost nove glazbenike, nove pisce, novinare, fotografe, likovnjake, kazališne redatelje, glumce i menadžere u kulturi. Uklonio je ekskluzivitete svih vrsta, izbrisao jasne granice između izvođača i publike i dao rocku novu masovnost: u tih nekoliko godina niknulo je neobično mnogo novih bendova raznolikih usmjerenja. Umjesto da čekamo sljedeći koncert Bijelog dugmeta imali smo dobre rock koncerte, ponekad i nekoliko puta tjedno. Na uglovima i po parkovima velikih gradova nicale su grupice klinaca koji su imali bend ili su ga upravo sastavljali. Novi val je bio moda, ali u isto vrijeme i realnost. Rock je po prvi put postao legitimni način života. Društvena važnost novog vala na prijelazu iz sedamdesetih u osamdesete godine dvadesetog stoljeća jednako je važna kao i njegovi kulturni i umjetnički domašaji.

Dušan Vesić rođen je u Beogradu na Svetu Petku 1959. godine. Jedan je od najutjecajnijih rock-novinara Jugoslavije u razdoblju od 1980. do 1990. godine. Promovirajući rock-kulturu, pisao je za gotovo sve relevantne jugoslavenske novine i časopise tog vremena, bio je organizator koncerata i izvršni producent na nekoliko rock i pop-albuma – na kojima je ponekad i pjevao prateće vokale. Bio je urednik za domaću scenu u časopisima Rock i Pop Rock, kao i direktor Festivala zabavne glazbe Beogradski šlager – Menadžer (1993–1995). Napravio je osam dokumentarnih TV-serija i filmova, među kojima i kultni serijal Rockovnik (40 epizoda) i film EKV – Kao da je bilo nekad. Objavio je tri knjige o Bijelom dugmetu: Lopuže koje nisu uhvatili (1985), Šta bi dao da si na mom mjestu (2014) i Bijelo dugme – 40 godina (sa Sinišom Škaricom, 2014). Pokušao je ostaviti traga i u diskografiji, te je 2012. godine objavio šest diskova u svom izboru jugoslavenskih uspješnica iz sedamdesetih godina dvadesetog stoljeća (Croatia Records). Živi u Beogradu.

Izdavač: Naklada Ljevak