Znanost
Kofein u vašoj krvi može utjecati na tjelesnu masnoću i rizik od dijabetesa
Razina kofeina u vašoj krvi mogla bi utjecati na količinu tjelesne masti koju nosite, faktor koji bi zauzvrat mogao odrediti vaš rizik od razvoja dijabetesa tipa 2 i kardiovaskularnih bolesti.
To su nalazi nedavne studije koja je upotrijebila genetske markere za utvrđivanje definitivnije veze između razine kofeina, BMI-a i rizika od dijabetesa tipa 2.
Istraživački tim s Instituta Karolinska u Švedskoj, Sveučilišta u Bristolu u Velikoj Britaniji i Imperial Collegea u Londonu u Velikoj Britaniji rekao je da bi se bezkalorična pića s kofeinom mogla istražiti kao potencijalno sredstvo za smanjenje razine tjelesne masnoće.
Važno je također imati na umu da učinci kofeina na tijelo nisu svi pozitivni, što znači da treba biti oprezan kada se procjenjuju prednosti njegovog pijenja – ali ova najnovija studija važan je korak u procjeni koliko je kofein idealan.
“Mala, kratkoročna ispitivanja pokazala su da unos kofeina rezultira smanjenjem težine i masnog tkiva, ali dugoročni učinci unosa kofeina nisu poznati”, objasnili su istraživači.
-
Svemirprije 1 mjesecKvantni paradoks: Eksperimenti potvrđuju postojanje „negativnog vremena“
-
Kazališteprije 2 mjeseca🎭 Ususret svibnju u HNK u Zagrebu!
-
Urednikov izborprije 2 mjesecaČetrdeset godina tišine: Ima li spasa za Pripjat i žrtve Černobila?
-
Znanostprije 2 mjesecaSlonovo stopalo u Černobilu: Najopasniji objekt na svijetu i njegova radioaktivna budućnost
-
Društveni skenerprije 1 mjesecŠto donosi travanjska Kana? Od uskrsne milosti do Irana u očima Gospodnjim
-
Kazališteprije 2 mjesecaPredstava „Važnije polovice“ obilježava 7 godina postojanja i jubilarnu 50. izvedbu uz najavu nastavka
-
Filmprije 1 mjesecRecenzija filma: Zaluđenost (2026) – Cijena opsesije u mračnom modernom klasiku
-
Znanostprije 1 mjesecTMS terapija i autizam: Kako magnetski impulsi poboljšavaju komunikaciju kod djece?
